Здравейте, та проблема е, че колата до 180 си набира добре, но стигне ли 180 светва лампата и забива, от какво може да е проблема ?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Свети ми червената лампа за дюзите на 180 км
Collapse
X
-
Свети ми червената лампа за дюзите на 180 км
Тагове: Няма
-
При мен се получаваше така само че на 140 км/ч и нагоре не иска грам. Смених дебитомер и ламбда и се оправиха нещата.Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената
-
Също което съм забелясал е, че колата грам не пуши
Comment
-
Ако е 136 коня, започни с раздвижване геометрията на турбината и проверка на клапанаAR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон
Comment
-
и кък става тоя номер (сори за глупавия въпрос)
Comment
-
Първоначално публикувано от freekyou Покажи съобщениеи кък става тоя номер (сори за глупавия въпрос)
Предварително трябва да сте се снабдили със спрей (аз използвах "АБРО" за почистване на карбуратори) желателно голям флакон пръскате обилно докато лопатките "светнат" - трябва да могат да се движат без абсолютно никакво усилие. Проверете и клапана дали не се е "разплякал".
п.с. забравих: Добре е това да го направи някой, който има някаква идея за какво горе-долу става въпрос, щото турбо втора ръка върви към 800 -те лева и трудно се намираLast edited by kiko73; d.m.y г., 11:43.AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон
Comment
-
Първоначално публикувано от zdravko_ss Покажи съобщениеЩом светва лампата значи записва някаква грешка, хубаво е да се прочете тази грешка преди да се пристъпи към каквито и да е действия, но вероятно има връзка с геометрията на турбината или с нейното управление.Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
Alfa Romeo 156, 2.0TS
Comment
-
Първоначално публикувано от freekyou Покажи съобщениеЗдравейте, та проблема е, че колата до 180 си набира добре, но стигне ли 180 светва лампата и забива, от какво може да е проблема ?156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Той те питаше за оборотите - ама симптомите са ти точни.
На мен ми забиваше на 3000, ама това е щото съм с 6 ск. на 5 и 6 -та. При теб трябва да е някъде на 3500 на 4 и 5-та - там явно "разтоварва" клапана и не може да се върне достатъчно бързо. Преди да правиш каквото и да е си почисти турбото, ако си го свалиш сам ще ти струва само спрея - 12 лв., със същия спрей почисти и датчика за налягане - намира се отзад на смукателния колектор - в никакъв случай не ползвай парцали или механични "помощници" - само спрей. Този, който ти го казах чисти идеално и се изпарява за секунди.AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон
Comment
-
Добре проблема се изясни, имам още една питанка ако я карам така, ще и стане ли нещо, защото ме е залегнала яко кризата, но при първа възможност ще я оправя.
Comment
-
Мисля, че някъде по техническия раздел Бобо беше публикувал една снимчица с една гроооозно накъдрена "геометрия" - щото като заяжда и клапана бута (нашите 136 кс клапани не работят с вакуум а с налягане) разни неща започват да се изкривяват. Ся аз лично я карах почти година така щото ме мързеше да я свалям ама като и слагах само "спортна" нафта и почти не ми забивашеAR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон
Comment
-
Първоначално публикувано от freekyou Покажи съобщениеДобре проблема се изясни, имам още една питанка ако я карам така, ще и стане ли нещо, защото ме е залегнала яко кризата, но при първа възможност ще я оправя.
Като знам колко лесно се намират или оправят 136 к.с. турбините, не бих рискувал да я довърша на твое място.Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Comment
Comment